Hartie, hartie si iar hartie

Inca de cand am inceput sa lucrez am utilizat hartia. Mi se pare cel mai maleabil si mai usor de folosit material. Se gaseste usor si se poate folosi in fel si chip.

Mai jos va voi prezenta cateva dintre noile mele creatii din hartie. 

 1. Set cu inel, cercei, pandantiv si brosa din hartie si carton pe baza de lemn.

Pret set complet: 20 RON

Pret inel: 4 RON
Pret cercei: 6 RON
Pret brosa: 4 RON
Pret pandantiv: 6 RON




2. Pandantiv floare din hartie pe baza de lemn.
Pret: 7 RON


3. Set floricele din hartie pe baza de lemn.
In prima fotografie este prezentat inelul, iar in a doua cerceii, pandantivul si brosa.

Pret set complet: 20 RON

Pret inel: 4 RON
Pret cercei: 6 RON
Pret brosa: 4 RON
Pret pandantiv: 6 RON




4. Inel floricica galbena pe baza de lemn.
Inelul NU va fi refacut in aceeasi combinatie de culori, cel din fotografie este o comanda speciala si serveste drept model.
 Pret: 4 RON


5. Inel din hartie si carton pe baza de lemn.
Pret: 4 RON


6. Inel din carton pe baza de lemn.
Pret: 4 RON


Produsele de mai sus pot fi reproduse in orice combinatie de culori. Acest lucru va fi mentionat de client la plasarea comenzii.

2 comentarii:

  1. Foarte interesant, de unde ai luat benzile colorate? Eu am cam toate materialele necesare,le-am comandat de la Opitec. O sa incerc si eu, sa vad ce iese. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult. Benzile sunt facute de mine, am cumparat carton si l-am taiat fasii de diferite dimensiuni. Nu am folosit decat o data bezi gata facute si am ajuns la concluzia ca nu se merita. Desigu, acum depinde de fiecare, mie imi vine mai bine asa. Iti multumesc inca o data si iti urez spor la lucru.

    RăspundețiȘtergere