Pregatiri pentru expozitie

Pe data de 28 februarie 2012, la ora 13:30, va avea loc vernisajul expozitiei mele de martisoare.
Locatia este Biblioteca Municipala "Stefan Petica", Tecuci.


Mai jos sunt cateva fotografii din timpul procesului de confectionare a martisoarelor.


1. Martisoarele din capace inainte de turnarea rasinii. 

2. Martisoarele din capace dupa turnarea rasinei.

3. Primele fundite.

4. Primele gargarite si buzite.

5. Cateva flori din hartie, care au fost vandute intre timp.

6. Doua inele si o brosa din hartie pe baza de lemn.

7. O parte din martisoarele deja ambalate. Majoritatea florilor din centrul imaginii s-au vandut, iar funditele din stanga jos la fel.

8. Floricele din hartie, partea a doua. Pe acestea, spre deosebire de celelalte, le voi putea expune marti.

9. Martisoarele care mi-au mai ramas dupa vanzarea de ieri.

10. Cele doua ajutoare, mama mea si micuta Izzie.

11. Fundite, partea a doua.

12. Baze pentru noile buburuze.

13. O parte din martisoarele gata ambalate.

Nu am terminat de lucrat la martisoare si nu am fotografiat chiar tot. La expozitie vor fi si alte modele in afara de cele din fotografiile de mai sus.

Va astept!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu